quarta-feira, 25 de maio de 2011


Fiz um cartão, para presentear uma amiga 
que vai casar dia 28 da maio !
Ela mora na Polonia... Se chama Joasia.

Joasia. Eu estou longe de você e não vou poder dar um presente :) :) :)
Então Fiz esse cartão ! Espero que você goste !

Beijo !



Zrobiłem karty, daje przyjaciela, który wychodzi za mąż 28 maja!

Mieszka w Polska ... To się nazywa Joasia.

Twój blog http://joasiunia.blogspot.com/



Joasia. Jestem od ciebie i nie będę w stanie dać prezent :):):)

Więc zrobiłem tej karty! I hope you enjoy!



Pocałunek !




Um comentário:

  1. Dziękuję dziękuję bardzo dziękuję!!!:* :)
    Nie miałam czasu ani przed ślubem... ani zaraz po... Ale już jestem i będę mieć więcej czasu mam nadzieję. Przeprowadziłam się do męża od rodziców:) I jeszcze nie jestem do końca rozpakowana:) Ale pomału damy radę!:)

    Jeszcze raz pięknie dziękuję:*

    Buziaki
    Joasia:):*

    ResponderExcluir